2007/07/14

júli közepén, már néha meleg is van, de inkább sok légy

előirat: van holland számom: 0031613169970
A legelső kétségbeesett bejegyzésem óta nem adtam hírt magamról, legalábbis a blogon biztosan nem. Egyrészt azért, mert szokogattam a helyet, másrészt meg azért, mert megszoktam, hogy megosztom veletek az érdekes , vagy általam annak vélt fél-antropológiai megfigyeléseimet, meg a recepteket, de itt ilyesmi nincsen. És a nyilvános napló az élet apró-cseprő dolgairól valahogy még mindig nem az én műfajom.
Most már itt vagyok 2 hete, és már furcsa mód egészen hozzászoktam ehhez a helyhez, az állandó hideget és esőt meg a csapnivalóan szar kaját – főleg zöldség/gyümölcsöket, amiket úgy szerettem nápolyban – leszámítva.
Hétfőig 2 emberrel laktam egy kis házikóban, ami az Olde Vechte park szélén van, egy fakabin és egy nagyobb ház között, van terasza, ahol reggelizni szoktunk, meg egy emelete, ahol van a 3 ágy (most az egyik üres, mert Egle, a litván önkéntes lány hazament, és augusztusban elvileg jön egy török – Hande, ha vki ismeri – ha kap vízumot, úgyhogy most csak a Horváth Ágnes meg én vagyunk). Lent van nappali, konyha, számítógép internettel!! És a fürdő, amit viszont 5en használunk és nincs ablaka és WC is egyben, úgyhogy ez elég kényelmetlen, meg még az is, hogy a házikó tele van fülbemászókkal, legyekkel és még néha egy egér is bejön…ezt az állatinváziót rosszul viselem, a macska jobb volt ezerszer. A kabinban mellettünk lakik Katka és Raivis, akik szlovák és lett és együtt vannak, meg max, aki egy 19 éves eléggé elveszett és tesze-tosza lengyel önkéntes, és igyekszem, hogy ne idegesítsen, mert amúgy nagyon aranyos, csak dolgozni nem lehet vele, meg pl. még sose láttam mosogatni se…
Eddig a fő tevékenységem hihetetlenül intellektuális volt: főztem az előző tréningen, segítettem a bárban sört eladni, kicsit dj-skedtem ,vagyis playlisteket raktam össze a gépen, meg takarítottam, meg közben a tréningen kívülről beszélgettem a résztvevőkkel, ami azt jelenti, hogy azért érdekelt, hogy mit csinálnak, mi van velük, úgyohgy végül mégis a tréningről beszéltünk sokat, meg segíteni is tudtam nekik így is, csak nem kellett távolságot tartanom, meg ilyesmi, meg clearingeken és meetingeken tölteni az éjszakáim nagy részét, szóval tulajdonképpen érdekes tapasztalat volt ez is, bár még sok ideig nem bírnám, most már izgatottan várom a 3 tréninget egy huzamban: 16-26 litvániai next-step , ahol co-tréner leszek, aztán júli 30-aug 13., egy tréning itt, ahol nem tudom, mit fogok csinálni, és utána aug 15-27 a következő, ahol team supervisor és outdoor főfelelős leszek, szóval szabadidőm már nem lesz sok.
ha valakinek úgy tűnik, kínait beszélek a tréningekkel kapcsolatban, akkor ajánlom honlapjainkat: www.s-gr.com (vagy ezt már írtam? most lusta vagyok megnézni) és www.egyesek.hu vagy kérdezzetek nyugodtan.
Hát most ennyi, nem tudom, mikor fogok legközelebb írni, 26-ig biztos nem, mert litvániában az erdő közepén leszek és ott nincs net.

No comments: