2007/08/12

egyre lustabb...

vagyok blog iras teren, meg valahogy az az erzesem, hogy nyar van, es ilyenkor amugy is mindig el vagyok utazva, es amugy se nagyon szoktam magamrol hirt adni, ugyhogy minek is.
de most valtozik a helyzet, mert asszisztalni fogok egy treninget, aminek az a neve, hogy essence -nehanyan mar hallottatok rola sztem - a mi treningjeinkhez hasonlo szemelyisegfejlesztes, csak nyitott mindenkinek 18 es 80 ev kozott es fizetos. a ceg, aki csinalja, sok onkentessel is dolgozik, es en is onkentes leszek. aki igy asszisztal egy treninghez, az reszt vesz - vagy reszt kell vennie - egy training for succes nevezetu egy honapos elokeszitesen, ahol mindenfele szemelyes celokat kell elerni, es nekem tobbek kozt az az egyik, hogy rendszeresen fogok kommunikalni a barataimmal es a csaladommal.
ugyhogy lassuk meg,hogy menni fog-e.
most ez csak a bevezeto, aztan tervezem hogy irok bovebbet is a benyomasaimrol, mert vannak, bar nagy reszben persze a treningekhez kotodnek, amikrol nehez ugy irni, hogyha vki meg nem csinalta ezt a treninget, de megprobalom.
na most viszont mennem kell, de lesz folytatas par napon belul.

No comments: