2007/04/20

napoly

Ezek után voltam 1 egész napot nápolyban, merthogy végülis sok szervezetlen pakolás, utolsó veszekedés-dolgok letisztázása után nyolcra értünk haza, aztán vendégül láttuk félig akaratlanul a fél tréning társaságot, akiknek főztem, örülve, hogy végre valami normális kaját (értsd: tésztát padlizsánnal, paradicsommal, sajttal, cukkinivel) ehetek, részben mert pészach volt úgyhogy nem ettem kenyeret tésztát ilyesmit, részben mert ischián szörnyűségesen egyhangú volt a kaja – luca rossz megoldása a pénzspórolásra, merthogy arra nem jó, viszont mindenki szenvedett tőle, azok, akik kenyeret ettek napi 2,5x még jobban talán mint én… merthogy úgy volt, hogy jön alfredo és gabriel főzni, de uccsó pillanatban luca úgy döntött, hogy mégse. Na mindegy. Szóval itt volt 20 ember a házunkban hajnali 3-ig aztán angelo, egy nápolyi résztvevő és amúgy jó barátunk szerencsére elvitte őket. Csak 5 lett lány maradt, akik már megint (mint a baltiak általában) nagyon szépek voltak, és hatalmas kalamajkákat idéztek elő, főleg az olasz fiúk körében akik aztán jól féltékenykedtek egymásra, szóval ők még itt voltak, úgyhogy gabriel is örülhetett, mert az egyik lánnyal ő is csókolózott, aki 16 éves (na jó, kinéz 18nak) nagyon szép és nagyon helyes is, és végig egy török fiúval flörtölt meg kicsit együtt is voltak a tréning alatt, pedig valentina is nagyon fente erre a fiúra a fogát, meg nekem is kicsit bejött, na de hát mindegy… gabriel szerint amúgy az egész tréning egy anonim alkoholisták klubja, és jobban tennénk, ha a nápolyi gettók szegény gyerekeinek adnánk a pénzt. Szerintem szükség van tréningre is, attól, hogy nekünk van pénzünk, még lehet értelmes dolgokat csinálni nekünk is az EU pénzéből. Nem is beszélve az erasmusról, ami szintén az EU pénze ,és idejön egy rakás spanyol úgy, hogy a felük nem tanul meg olaszul, spanyolokkal barátkozik csak és spanyolul vizsgázik. Ezt mondtam gabrielnek is de nem értett egyet. Na persze. Aztán másnap esthernél ebéd, most már nagyon meleg van napközben, úgyhogy csodálatos a teraszán lebzselni órákig, háttérben a vezúv, tenger, nápoly…
Este irány

No comments: