2007/03/26

dolgoztam egy estet

egy nagyon nagyon durvan elegans etteremben, es vegul kozoltek velem ,hogy tul lassu vagyok es talan nem kene olyat mondani ami nem igaz -m ert hogy irtam, hogy dolgoztam pincerkent egy turistahazban, ami a szintiszta igazsag, csak hat azt nekik is tudni kene, hogy egy puccos etterem meg egy hegyi turistahaz nem ugyanaz a dolog - erre mondta, hoyg ja hat mindegy, de akkor is, meg hogy en ugyis csak 3 honapot maradnek es nekik nem erre van szukseguk. ez meg idaig korrekt is lenne, azt leszamitva, hogy nem adnak meg egy lehetoseget (az egesz ugy kezdodott, hoyg 18.55 kor felhivnak, hogy akkor menjek aznap este, fel nyolcra, majd amikor odamegyek fel nyolcra tagra nyilt szemekkel kozli egy beosztott, aki ugy beszel velem ,mintha nem hogy olaszul nem ertenek de az IQ-m az 80 korul jarna, szoval kozli hogy nekem 7re kellett volna jonnom. a tulajjal eloszor ugy talalkozom hogy kozli velem hogy na vagjam gyorsabban a kenyeret es miert hazudtam neki...)
a pincerek amugy kb. rendesek votlak de teljesen feszult volt a hangulat mindenki utasitgatott mindenkit, velem ossze-vissza csinaltattak mindent, a fopincer menetkozben berugott meg ilyesmi
de a vendegek is szornyuek voltak, latszott hogy ki se latszanak a penzbol
de biztos az en mentalitassommal is baj volt, mert nem ertettem, hogy miert kell nekem egy beszelgetes kozben odamenni es teletolteni vizzel a poharat a kedves vendegnek, amikor a kedves vendegnek is van ket keze es aki kulonbenis ezert az akcioert furan nez ram es abbahagyja a beszelgetest, meg hoyg miert kell a szalveta gyurut az asztal masik oldalarol kihalasznom amikor jol van az ott a kenyeres tanyer alatt.
na hat ennyit errol
csak a szar meg az, hogy 30 euro helyett 20at adott mert nem dolgoztam rendesen. ehhez kepest megallas nelkul csinaltam valamit fel 8tol ejjel egyig. borravalo elosztasrol szo sem volt, azt azzt hiszem ugyis zsebre rakta egy masik pincer

2 comments:

Korény said...

Merre volt az étterem? - most már oda tudlak képzelni (nagyjából) egy városrészbe.
Milyen kaják voltak?
Miért nem egy kevésbé elegánssal próbálkoztál elsőre?

obinándi said...

Még egy esélyt! Még egy esélyt!
A nagyádám szerint tök korrektek voltak a vendéglősök.