2007/03/09

tavasz

na mar jo reg nem irtam, de szerencsere nem azert mert halalos depresszioba zuhantam, sot :)
a vizsga utani melankoliambol az lett, hogy mult szerda ota vagyis mar tobb, mint egy hete minden nap buliztam vagy csinaltam valamit este, mar azon gondolkodom, hogy abba kene hagyni kicsit es csinalni a dolgaimat. ma szerencsere mar 11kor felkeltem es kicsit inteztem az erasmus izet bizet ami kell.
kozben itt volt a papa meg a gabi, es lattam egy csomo dolgot, amit eddig meg nem - amalfit, ami gyonyoru, gyonyoru szep, vissza is akarok menni, majd ha kicsit melegebb lesz, mert olyan mint egy kis arab varos, tele feher alagutakkal, amik utcak csak a dombba vannak vajva. meg a vezuvon is voltunk, ami izgi de nekem a solfatara gejzir jobban tetszett, mert ez egy nagy hegy igazabol (bar rajottem, hogy hianyzik a nagy hegy es hogy megint akarok menni dolgozni turistahazba vagy ilyesmi, foleg hogy iden sielni is csak 2 napot voltam), de nagy felhobe is volt borulva es ezert napolyt meg pompeit meg a tengert nem lattuk pedig az allitolag nagyon szep.
aztan itt voltak 3 napig kroo adri meg 2 nemet lany, akik mennek sziciliaba kutatni az illegalis bevandorlast. erdekes volt, hogy a nemet mentalitas mennyire mas mint az olasz, meg a magyar, az adrival beszeltunk errol, hogy tul rendesek, tul lelkiismeretesek. az olaszok meg kicsit tul kevesse - meg nem gondolkodnak, hanem igyekeznek minden definiciot bemagolni es szoszerint visszabofogni, tisztelet a kivetelnek. a magyarok... azt nem tudnam megmondani.
es voltunk esterrel meg egy masik spanyol lannyal egy ingyenes neptanc kurzuson, ami nagyon tetszett, egy nagyon jofej 50 koruli szocmunkas tartja, es ott voltunk mi, meg egy csapat marokkoi kamasz ,akiket kb. kotelezett egy civil szervezet hogy menjenek , ezert nem volt az osszes lelkes (votl egy aki vegig mp3-at hallgatott es ezert persze nem birt jo ritmusra tancolni), meg voltak kozepkoru meg idosebb nok is, szoval jo kis kavalkad, de vegul a maga modjan mindenki tancolt (a marokkoiak, amikor kortarstanc modra utanozni kellett egymast, vayg a kor kozepen allo embert, persze durva break fiugrakat kezdetek nyomni, amit aztan a szocmunkas-tanar tobbe-kevesbe leutanozott, ezzel el is nyerte a tiszteletuket) , sot meg ottmaradtunk a delamerikai tancoran is, ahol en egy nagyon energikus, kozepkoru tanarnovel tancikaltam vegig, mert ott mar persze csupa no volt ,de szoval jo elmeny ez, majd megyek ujra.

No comments: