2007/02/28

mindjart tavasz

vicces, hogy majdnem minden blogon irunk a karnevalrol (elkezdtem olvasni a tobbieket, mint latszik...) es mindenhol tok mas! es a szar vizualis antropologia konyvem azt mondja, hogy ez egy kipusztuloban levo nepszokas mert nincs aki megszervezze... na hat nem tudom. az a lenyeg hoyg levizsgaztam belole, eletem leghosszab (2,5 honap) vizsgaidoszakanak vege!!!!! 27lett a vizsga fogalmam sincs miert de megint csak 5 percet hagyott beszelni a szar konyvrol nem is szoltam semmit. mondjuk jobb is igy, mert tegnap 3-tol 6-ig hiaba vartunk, mret a fele embert hazakuldte mondvan hoyg tul sokan vagyunk es ma is vartam 2 orat!!! gabriellel egyutt mert ebbol o is vizsgazott sulyos hoder-ekkel es konyokkal (spnayol karomkodasok) toltve be a folyosot de igaza volt.
most nem tudom mi lesz, buli , ilyesmi, gondolom, de leginkabb faradt vagyok, a szokasos vizsga utani uresseg - meg az osszes erasmus burokraciat is jo hamar le kene zavarnom. most ugy jolesne egy kis V.bejaro/tandem meg vmi tekes buli estere, de nyilvan jo lesz itt is, megyunk miriamhoz vacsizni, jon a nagyon szimpi unokatesoja veronabol aztan meg buli. holnapra meghivatta magat ebedre a szep argentin pizzerias fiu (tenyleg o hivatta meg magat, de azert ettol fuggetlenul egy nagy szeltolo, de azert masreszrol jo lenne ha megis ertitek) es ennyi tortenik...
es mindjart tavasz ami jo!

No comments: