2007/02/01

kepek!!!

ITT: http://picasaweb.google.it/eszter.koranyi/NapolyiKepek nezegessetek, sztem vannak jok is,m eg mostantol majd igyekszem frissiteni
voltam harom unnepen-bulin, nagyon kulonbozon. az elso meg 17-en gianpaolo falujaban a fucanoli, ami egy szentnek az unnepe es tabortuzeket raknak a faluban, esznek-isznak es nagyon tancolnak, tarantellat meg pizzicatat a szinpadon es a kozonseg is! errol vannak is kepek
aztan voltam egy centro socialeban (ami ilyen foglalt tuzraktar jellegu dolog es olaszorszagban nagyon elterjedt jelenseg, de ez az egyik legregibb - 14 eves - es leghiresebb) egy elektronikus zene fesztivalon, berlini dj-ek olasz vj-ek (aki kozul egyet ismerek , a spanyol ester lakotarsa , uristen, mindjart sok nagyon cool napolyit fogok ismerni biztos es akkor majd jo lesz nekem haha) szoval ahogy azt kell. nagyon reg voltam ilyen bulin es nagyon jo volt, ugy tancoltam, hogy csak na - a tobbiek meg nem es elegge furan neztek ram, hogy mit muvelek. mert a tobbiek kicsit raztak a fejuket, dumcsiztak es a szamok kozott neha tapsoltak is, ami otthon elegge elkepzelhetetlen.
aztan voltam eyg "vizprivatizalas elleni" alter-anarchista-trendi blabla ingyen koncerten a piazza danten, ahol felvonult az osszes alter-ska-hiphop-imadjuk palesztinat egyuttes meg egy csomo nepzenet jatszo egyuttes. a sok hulyeseg amit beszeltek kicsit zavart, meg azert ez nagyon populista dolog, mert lehet, hogy a vizprivatizalastol meg nem hal majd mindenki szomjan, de szerintuk igen... viszont vicces volt, hogy az egyik pillanatban ska-ra ugralo fiatalok hogyan kapjak elo a csattogtato hangszereket es hogyan valtanak at pizzicatara egyik pillantarol a masikra
hat ennyi tortent mostanaban, amugy itt most mindenki tanul legalabbis igyekszik ugy csinalni. a haz koszos es alfredonak es valentinanak elege van, nekem is kicsit, meglepo modon, talan majd kitalalunk valamit...
itt van a kasnyik es mariann, es az jo, beszelgetunk sokat, napkozben meg ok maszkalnak en meg csinalgatom a dolgaimat
szoval semmi extra, de pont ezt irtam a sasanak, hogy rajottem, hogy lehet, hogy azert is voltam szarul, amikor visszajottem - na ezt irtam: "en nem unatkozom bar nem tortenik semmi
de igyekszem magam megszabaditani attol a gondolattol hogy az elet akkor jo csak ha nagyon izgi csupa kaland stb, mert idaig kb igy tekintettem erre a napolyi tartozkodasra es most hogy visszajottem rajottem hogy ez is egy normalis elet ahol neha tortenik vmi neha nem csak ugy mint otthon merthogy mar nem ilyen varazsos-uj az egesz
de marsozkogatom a gondolatot" na szoval ez. most ennyi

1 comment:

Anonymous said...

kijutás a reptérre -> vártunk kb háromnegyed órát a buszmegállóban, ahol ugye elvileg húszpercenként jár a reptérbusz. közben pillanatról pillanatra ment fel a megállóban álldogálókban a pumpa, hiszen az ember nyilván azt gondolná, hogy elég két óra kiérni a reptérre. de a busz csak nem jött, úgyhogy már terveztem is a mondatokat, hogy hogyan fogunk még egy napra visszakéredzkedni (és hogyan fogom dühöngve magyarázni szegény pultoslányoknak, hogy én márpedig nem fizetek a reptéri buszszolgálat hibája miatt), mert a forgalom csak egyre nagyobb lett, veszni látszott minden. de aztán megmentett minket egy zseniálisan cikkcakkozva vezető, ilyen bruce willis-akcióhős kinézetű taxis, és néhány perccel a checkin vége előtt odaértünk a reptérre, ráadásul nem is kért el túl sokat az emberektől, pedig igazán kihasználhatta volna a szorult helyzetünket. szóval végül ez is sikeres volt.

amúgy pedig mégegyszer nagyon köszi mindent, és üdv az összes lakótársnak! Marci