2007/02/07

tobbiek blogjai

idaig csak a jucuset es csillaet olvastam, de a szepeet es a galgoczet is elfogom - tokre izgi, es segit reflektalni a sajat helyzetemre is meg osszehasonlitani hogy milyenek is a helyek erre-arra.
amugy jucus vicces, hogy engem idezel :) jot tesz az exhibiconizmusomnak, ugyhoyg hajra
amugy meg asszem nem lehet azt osszehasonlitani, hogy hoyg vagyunk ,csak ha en epp szarul akkor jolesik arra gondolni, hoyg ez teljesen normalis. ki mondta, hogy az embernek mindig jokedvunek kell lenni? amugy ez volt az egyetlen ertelmes gondolat ebben a kom+id nevu targyban (ez a rov. volt, bocs) hogy ez egy uj dolog, hogy az eletnek csak arrol lehet szolni hoyg minel jobbfejebbek legyunk es jol erezzuk egyfolytaban magunkat es sok-sok jo kalandban legyen reszunk. en tudom ,hogy nagyon befolyasolva vagyok ezaltal, meg hogy hanyszor kell buliznom egy heten es hany pasival kene es mit csinalnom ,de ez egy erdekes folyamat is, hoyg elvaljak a kulso elvarasoktol es megtalaljam ujra (mert ezt regen tudtam en) hogy mi az, amit en varok magamtol. azert attol meg persze se remete se apaca nem leszek, annyira azert meg nem feleljtettem el, hogy mit is akarok...
hmm szep kis lelkifeluletesseg igy az internet utolso perceben (mindjart kikuldenek)
ma kulonosen termekeny vaygok ugy latszik
inkabb hazameygek hajat festeni es palacsintat sutni

No comments: