2007/02/13

ma megbuktam

hat ugylatszik itt is tortenik ilyesmi... de nagyon idegesit, mert egy hulye idiota ez a tanar aki a ma vizsgazott 6 ember kozul 4-et minimum megbuktatott, koztuk egy lanyt, akinek ez volt az utolso vizsgaja (itt nincs komplex vizsga, uccso szigorlat es ilyesmi, csak diplomamunka amit a masteren 1 evig irnak es 100-120 oldal)
szoval hogy megmagyarazzam, hat az ugy volt, hogy a kozgazdasagi gondolkodas tortenetebol 1 db kerdest volt hajlando feltenni, megpedig hogy ricardo miert valtoztatta meg es hogyan a profitratarol alkotott elmeletet. mas nem erdekelte, es mivel ezt nem tudtam jol elmagyarazni, kozolte hogy akkor jojjek vissza aprilisban es hogy szerinte nem tanultam, meg hogy ot nem erdekli, hogy mit tudok smith-rol, marxrol, ricardo mas elmeleteirol, es ugy egyaltalan - csak es kizarolag ez. na hat nem megyek vissza aprilisban, mert hala istennek (vagyis sajat magamnak) ezzel a targyal egyutt itt 33 ects kreditet csinaltam volna es csak 21 kell szoval egyszeruen kihuzom. csak utalom amikor azt ereztetik velem hogy hulye vagyok - plane hogy azert olasz kozgazdasagi szaknyelvben meg mindig nem vagyok penge es o ezt egy cseppet sem vette figyelembe. ami lehet, hogy igy normalis, de a legtobb tanar azert ennyi engedmenyt - ha nem sokkal tobbet - tesz az erasmusosoknak.
na hat ennyi. azert biztos nem vagyok hulye (bar gabriel az utobbi idoben ezt allitja, vagyis hogy butasagokat kerdezek, de azert remelem nem idegesitem tenyleg), ha elmeleti kozgazdasz most mar vszeg sosem valik belolem, akkor se.

No comments: